Merve__26 Benimde kedimin ikinci doğumunda böyle olmuştu 63. Gün doğurdu son üç gün nerdeyse yanımdan ayrilmaz elimi çeker çekmez mızmızlanmaya başlamıştı. Şişkinliğe bakarak yaklaşık 10 yavru var diyodum (ilk doğum 10 yavru doğurmuştu diye ) 63. Gün doğurdu 5 yavrumuz oldu yavrular çok iri olduğundan kaynaklı diye düşündüm belkide öyledir. Biraz daha bekleyin el gözlemleyin bakalm of çok heycanli 😍😍😍😍 bir kedim daha var british erkek arıyorum buda ek bilgi 😂😂🤍