Merhaba arkadaşlar, geçen sene muayene olduğumda doktorum inofolic combi HP (mavi kutu) yazmıştı 8 kutu kadar. Düzenli kullanacaksın dedi ancak ertesi gün kan testinde hamile olduğumu öğrendik 🥲 ve gerek yok diyerek inofolic’i kesti. 1 hap içtim o gün sadece. 8 kutu kaldı. 12/2024 son kullanma tarihleri. Çok da pahalıydı o zamanlar zor almıştım. Size de yazıldıysa eğer kullanmanız istendiyse ben bu 8 kutuyu ücretsiz göndermek istiyorum. Tekrar eczaneye götürmedim birine bir faydası olsun istiyorum. Gelecek ay doğumum var duanız yeter bana 🙏 Bana mesaj atabilirsiniz.
(Bunları ücretsiz vermem forumda yasak mı bilmiyorum, tamamen iyi niyetle paylaşım yapıyorum, yasaksa konuyu kapatabilirsiniz🙏)
