Bebeklerin ciltlerine uyumlu kaşıntı vs yapmayacak hassas içerikli deterjanlar kullnmak daha doğru bence en azından ilk aylarda ilerliyen zamanlarda normale döneriz zaten 😄başlarda ciltleri çok hassas olduğu için ve diğer deterjanlarda kalıntı bıraktığı için önermiyorlar ben yeni çıkan deterjandan aldım 2 tane siveno marka çok övüyorlardı bakalım henüz kullanmadım