Bebekayik Bir öncekinde anket bozuktu hangi isim kaç oy aldı anlamıyordum şimdi oylarsanız sevinirim 😍 O kadar kararsızım ki asla karar veremiyorum daha farklı bu isimlere benzeyen önerileriniz varsa da yazar mısınız artık 28 haftalık olduk kesinleştirmek istiyorum ismini en son çare bu isimler arasında kura çekicem sanırım
isil-ay ben IŞILAY koyacağım allahın izniyle ,ay gibi ,ay gibi parlayan dilber anlamına geliyor , Telafuzu hoş gelen ısım PERİ NEŞE BELİNDA KUMRU BADE
Bebekayik isil-ay anlamı çok güzelmiş ben daha çok 4 harfli isimlerden hoşlanıyorum ama telaffuzu güzel olan herhangi bir isimde olabilir tabi ki