Merakliana Arkadaslar merhaba benm 4 gün var adete ama merktan yaptm. Miratech test yaptm aşırı silik bir cizgi cıktı. Ama bazı testlerde sonuc negatifte olsa cıkıyor ya. Yapan oldu mu hiç bu testten. Pembe bir test. Silik bir çizgi yani her bakan görür ama aşırı aşırı silik. Ben daha önce pozitifi gördm emin olamadgm için bu testi kullananlar kolun nolaaaar 🙈❤️ bu ikinci yavrum olcak inşallah test dogruysa 🙈 heycandan ölüyorum 🙈
Mortutku Merakliana bende aynı testi yaptım silik çıkmıştı şimdi ikinci kızıma hamileyim.İnşallah seninde öyledir rabbim gönlüne göre versin 🙏
Busracetin Merakliana adetinizin gecikmesini bekleyin ya da bir cesaret edip direk kan testi yaptirin en garanti sonuç o şekilde olur , inşallah saglikli hayirli bir gebeliktir 🍀
Merakliana Deletedmom2232 aynı test mi bu test mı acaba. Şeyden emin olamıyorum ben bebegm 5 aylıkken şüphelenip idrar testi yapmıştm. Gene silik cıkmıstı ikinci cizgi. Ki o dönem bebegm küçük oldugu için cocuk istemiyordum. Hemen kostr kostr kan versm nagtif cıktı cok sukur. Öle bi tecrübe yasadgm için sevinemiyorum suan. O test bu tesle aynı degl ama
Deletedmom2232 Merakliana bazen eczacılar aynı testin ovülasyon testi veriyor yanlışlıkla yumurtlama dönemindeysen çizgi çıkıyor canım
Merakliana Deletedmom2232 ya ben işte iki aydr deniyorum ya dayanamıyrm bi hafta kala başlıyrm teste 🙈 5 er li 5 erli alıyrm valla bu markayı ilk yaptm. Yrn ilk idrarla denicm bide 🙈
Cagla87 Merakliana Ben de 3lü olarak almıştım. Her ay bir tane denedim. İlk üçlü negatif çıktı. Sonraki üçlünün sadece birini kullandım 🙈 3+4'te silik çizgiyle aldım müjdeyi. Ertesi gün kan verip emin oldum çok şükür.
Sirincili Canım ben iki ay önce bu marka testi yaptım silik gösterdi adet günüme kadar. Sonra adet oldum. Güvenilirliğimi sarstı açıkcası 🤷🏼♀️
Cagla87 Merakliana Sağlık ocağında 145, özelde 110 çıktı. Sağlık ocağı sonuç pazartesi çıkar deyince(Kanı cuma günü vermiştim) gidip bi de özelde kan verdim aynı gün.
Merakliana Cagla87 yaa maşallah 100 de bile silik mi cıkıyor baya net cıkar diye düşünmüştm o sebeple sordum ❣️