Hync1 KIZLAR MERHABA GEBELİK ÖNCESİ 3 AY ELENATAL 1 KULLANDIM ŞİMDİ 14 HAFTALIK OLDUK ELENATAL 2 KULLANIYORUM SİZCE BIRAKMALIMIYIM ZARARI OLUR MU
kumsal__ Hync1 onu doktorla konusmalisin canım bazı doktorlar gebelik döneminde 3ay diyo bazıları daha kisada tutuyo
Alparslanmom__ Hync1 benm doktorum 14.haftamda biraktrmisti Kimi doktorlar doğuma kadar kullandırıyor değişiyor yani doktorunuza danışın istersenz
Ebevegebe Haftaya kadar folik asit kullanılıyor daha sonrasında multivitamine geçildiği için folik asit bırakılıyor, çünkü multivitaminin içerisinde de folik asit mevcut oluyor. Doktorunuzla görüşün yapmanız gerekeni söyleyecektir