Bebekayik O kadar kararsızım ki asla karar veremiyorum daha farklı bu isimlere benzeyen önerileriniz varsa da yazar mısınız artık 28 haftalık olduk kesinleştirmek istiyorum ismini en son çare bu isimler arasında kura çekicem sanırım
Ipekulas Bebekayik duru yada beril 🙃 duru çok fazla olmaya başladı ama güxel isim beril de çok güzel 😂
Bebekayik Ipekulas Duru ilk düşündüğüm ve isimde karar veremezsem koyacağım isim çok fazla olduğu için başka arayışlardayım 😊
miavega Bebekayik seçtiğim halde oyla diye bir şey çıkmadı ankette bir sıkıntı var gibi ☺️ Alara çok hoşuma gitti, Beril çok severim ama Beril diye ne kadar öğrencim varsa fenaaaydıı 😳
Myrtle miavega yaa demeyin oyle 😂😂 biz de beril koyacagiz insallah. Beriller sakin olur diye kendimizi alistirmistik 😀😂🥰
Bebekayik miavega o zaman yavaştan Berili elicem sanırım isim isimi çeker 🤭 Evet anketi tam yapamadım sanırım 3 tane mi seçmek gerekiyor anlamadım ki
miavega Myrtle yaa aslında hiç hareketli ve yaramaz değillerdi. Ama arkadaşlık kurmakta çok zorlandılar, iki Beril öğrencim oldu ikisi de çok kıskançtı 🥲🥲🥲🥲 Ama yetiştirilme tarzı da çook önemli, siz gönlünüzde ne varsa onu koyun ☺️🌸
Lavinia96 Bebekayik of ben de o kadar kararsızım kiiii😳 28 haftalığım ben de artık karar vermek istiyorum ona göre hazırlık yapmak istiyorum ama asla karar veremiyoruz. İlk konuştuğumuz isim Duru’ydu. Farklı da bir isim olsun istiyorum bilmiyorum