BirAskMasali1323 ilk trimester benim feciydi, bulantı kusma yatışlık olmuşsun dedi ama ilk gebeliğim olduğu için ne kadardan sonrası yatışlık bilemedim herkes normal deyip durdu ama bende yatmak istemedim bebeğimi kimyasala boğmak istemiyorum doktorum da zaten geçme evresindesin dedi beni rahatlattı 4 buçuk aylık olduktan sonra 1 hafta rahattım çok güzel geçti enerjim geldi keyfim geldi çıkıp gezebildim markete gitmek bile lükstü yolda ya kusarsam diye çıkmadım hiç, şu son bir kaç gündür ise göbek deliğim ve kaburgam çok ağrıyor özellikle geceleri kaburga batmasından uyanıp ağlıyorum acısından birde üstüne bir kaç damla kanamam da oldu strest ve yorgunluk da vardı bayramdan dolayı bebeğimin hareketlerini hissetmedim 2 gün doktorumla iletişime geçtim hemen çok şükür şuan gayet iyiyiz ilk trimester bize zulümdü. Büyüdükçe sırt ve bel ağrıları bacak krampları kaburga ağrıları vs vs oluyor ama ilk üç ay kadar zorlu değil şuan 21+2yiz bakalım 3.trimester da bizi neler bekliyor, sağlıkla gelsin bebişlerimiz ❤ ikili tarama yaptırdım çok şükür güzeldi sonuçlar haftaya detaylı ultrason var ❤