9 da sancı girdi dün akşam gece. 4e kadar evde çektim sancıyı en son nişan geldi doktor aradık hastaneye geçtik geldim de çatı baktılar 4 cm açıklık vardı 1 saatte sancı aralıksız şiddetlendi devam etti 8 cm oldu sonra suni verdiler 10 15 dk kadar açılma 10 oldu doktor tekrar çatı baktı bebek kafası görünüyor dedi doguma aldıklar o ara igne ne verdiler naptılar bilmiyorum ıkınma evresi başladı 4 ıkınmada geldi bebegim şükür olsun kesi dkişim de var zor ben 2 tane uyuşturucu vurmalarına ragmen hissettim dikiş anını ama bebegi öyle görünce degio o kadar acıya evet zor ama sonu çok güzel Allah tüm hamişlere kolay dogum nasip etsin