Meleknurcinar 15 gün önce devlette sezeryan oldum
, benim gittiğim hastanede genel veya spinal isteğe göre yapiliyordu zorlamadilar, doğumum güzel geçti hastaneden ise 48 saat dolunca taburcu oldum ben memnun kaldım, denk geldiğim doğum ekibi ve daha sonrasında servisteki hemşireler hepsindenemnun kaldım