Merhaba kızlar, çatlama iğnesinin bugün 19.günü ama hala adet olmadım. Testler negatif çıkıyor. 5 gündür kahverengi ara ara gelen akıntım var ama benim her adet öncesinde böyle bi iki gün akıntım gelir ardından adetim başlardı. Bu sefer neden böyle oldu bilmiyorum. Çatlama iğnesinden sonra böyle gecikme yaşayan oldu mu? Süreçte estrofemde kullandım o yüzden mi oldu acaba bilemiyorum