limonvari Günde bir kez 4 ünite vuruluyorum. Öğlen akşam vs onlarda sıkıntı çok şükür olmuyor ama. Sabah sekeriyle kafayı yemiş durumdayım. Açlık 97 tokluk 165 çıktı şimdide. Bir lokma dahi kaçamak yapmıyorum neden böyle yaa
Gamze08 limonvari kaç haftalık bebeğiniz 31 haftalık bende bugün şeker var dediler işte diyetisyene randevu verdi doktor , Çok zor diye duymuştum ne yapicam ya
ikiminikannesi_ limonvari ben 7.haftadan beri kullaniyotum 6 ünite herseyim mükemmel giderken salı tetenoz.oldum 70 80 perde olan aclik 100 e fırladı asidan mi benden mi anlamadım aşı aşırı agri kusma yaptı bende
limonvari cLearQueen ay anlamadimki Sabah ölçümleri berbat neden böyle anlam veremiyorum 😩 sizin kaç ölçümler
cLearQueen limonvari valla 95 de oldu 97nde 102 de .. bide insulin kullaniyorum yani. Tokluklar genelde 140ı gecmez ama aclık malesef…
limonvari Gamze08 33+3 uz. Diyetisyen liste verdi iki hafta yaptım endokrin doktoru beğenmedi sonuçları. İnsülin başladı bu kez😑 diyet zor değil uymak zor😩
limonvari ikiminikannesi_ yaa Allah’ım şifa versin inşallah. Ara ara haftaya göre yükselmeler oluyor. Benim de mesela açlık 97 yi görüyor. Tokluk bazen 150-169. Geenlde sabahları geç kahvaltı yapınca böyle.
ikiminikannesi_ limonvari eğer çok aç kalıyorsan aclik da sekeri yükseltiyor maalesef belli saatlerde kahvaltı yaparsan onsallah iner :)
ikiminikannesi_ limonvari bende ama maalesef daha dikkat etmek zorunda kalıyorum bir süreden sonra alistim