Ozlemmmmm gocebeanne herhangi Bi risk var mıydı benım bel fıtıgı var cok agrım oluyor parça parça rapor aldım ama 32. Haftaya kadar ya heyet almam lazım ya da işten cıkıcam
gocebeanne Ozlemmmmm ilk aldığımda kanamam vardı diğerlerinde sorun yoktu farklı şehirde yalnız yaşadığım için gitmek istemediğimi söyledim. 45+30+45 aldım
Ozlemmmmm Ozlemmmmm Ebruyi evet durumu anlatınca zaten benden önce kendisi söyledi riske atmayalım dedi.1 ay kadar heyet raporu verdi yarında doğum iznine cikicam insallah
Ebruyi gocebeanne peki heyet raporu aldığınızda maaşınızdan kesinti oldu mu ya da doğum parasını alabildiniz mi ? En fazla heyet rapor gun hakkımız nedir biliyor musunuz
Peralle Heyet raporu çok zor birşey. Ciddi bir rahatsızlığınız olması lazım. O durumda zaten sizin almanıza gerek yok onlar verirler. Ciddi bir durum yoksa da devletten almak pek mümkün değil. Özelde de bazıları parayla satıyormuş.
gocebeanne Ebruyi 45+45 aldım maaşımda kesinti olmadı en fazla kaç gün oluyor bilmiyorum henüz doğum yapmadım