Betul_ela0 var canım 😁 biz 9 kuzen,gelin 7’si kız 2’si erkek 🤣 son 3 kız annesi kaldık benim doğum bu ay diğer 2’si bir dahaki ay 😁 yani bence daha öncede dediğim gibi 2023′ün son yarısından itibaren hamile kalanlar genel olarak kıza hamile kaldı, 2024 yılın başlarında kız doğuruyoruz. Sizler de 2024′ün yılın sonlarına doğru doğuracaksınız evet artık erkek senesine giriş yapıldı bdjddhj
Bir akrabam daha hamileymiş o da kuzenimin eşi 😁 onu erkek hissediyorum mesela 2025 Ocak gibi doğum yapacak sanırım o da, annemin kuzeninin oğlunun da erkek olcak kesin djsndj 11′e çıktı bizim gebeş ve lohusa sayısı 🤣