Betul_ela0 Enfal_06 aynen aynen o yüzden eşitlik olması lazım bence kızın formülü erkeğin formülü olsada öyle yapsak 😁
Ebrubycmn Betul_ela0 Betul_ela0 aa bencede kız senesi etrafım hep kız bebek dolu ve bende kız bebege hamileyim
Kadersaahin Betul_ela0 yaaa sağlıkla gelsin olsun 😂 bende çok kız istiyordum her gittiğim de doktora değişti mi diyorum pipisi düşmemiş diyo 😂
Betul_ela0 Kadersaahin yani tabi öncelik sağlıklı olması benim iki tane kızım var çok şükür ama bi tane daha olsa hiç fena olmaz tabi rabbim bilir 🙂☺️
yeni-annelik Alptekel25 13 haftalıkken nipt testi ile öğrendik daha sonrasında da ultrasonda bacak arasından gördük 💙