Hhhzzzlll3545 valla ben park yataktan memnun kalmayan hic duymadim. Tanidigim tanimadigim herkes tavsiye etti. ben de cok memnunum iyi ki almisim. Hatta karyola besik alanlar da sonradan park yatak aldar hep cocuklar odalarinda yatmadi cunku bir de ayaklanan cocuklar tirmaniyo karyoladan park yatakta dusme riski yok. Hem de pratik odadan odaya geciyo kolayca sallanabiliyor muzikli donencesi de var bebek kendi kendini egleniyo ozellikle isikli donence dikkatini cekiyor. icine de park yataklar icin olan pamuk yataktan aldim. Alt kat gecince icine yukselsin diye yatagin altina pike serdim.