sevgul43_ Kizlar selam ya bu sağ tarafımda belimde kemik agrim var bıçak batması gibi 34.haftamdayım. Nst de sanci da cikmiyor acaba ay agrisi mi anlayamadim. Hastaneye de gittim serum verdiler iyi geldi şu anda yine var yurutmeyecek tarzda. Idrarda Enfeksiyon falan bisey de cikmadi yaşayan var mi neden olur sizce
Yildiz27 sevgul43_ bendede vardı ben suan 33 haftalıgım gece ayaklarıma krampda gıdıyordu doktor magnezyum verdı bır haftadır kullanıyorum hepsi gecti şükür
Hazal_98 sevgul43_ bu tarif ettiğiniz ağrı benim sağ kalçama doğru oluyor. Belimin biraz daha altı ama sağ tarafa doğru. Doktorum normal dedi magnezyum yazdı ama ben pek faydasını görmedim
Boncukk123 sevgul43_ devlette ki doktor parol serum bile takılamazsın dedi özele gittim bu konuyla ilgili 2 günlük iğne verdi hem bel ağrına iyi gelecek hem de bebeğin ciğerlerini geliştircek dedi 28.haftamdaydım ben hafifledi iğnelerden sonra magnezyum ve soda içiyordum ama geçmiyordu iğne hafifletti biraz bu iğne ciğer geliştirici mi bilmiyorum ama hafifletti ağrımı suanda da ağrıyor ama 36+3 üm ağırlık çok var belimde
merylii_ sevgul43_ bende de var canım, bende de sol tarafta, ayağım topallıyor, o derece, doktorum rahim ve bebek büyüdükçe kaslar geriliyor kemiklere yük biniyor buna bağlı ağrı oluyor dedi. Normalmiş, tahlillerini de yaptırmışsın korkma
sevgul43_ merylii_ ay o kadar şiddetli giriyor ki bazen,sabah gideceğim zaten ozeldeki doktoruma magnezyum mu iğne mi ne yaparsa artık
merylii_ sevgul43_ magnezyum kullanmıyor musun, ben 12.haftadan beri kullanıyorum ama baze o bile yetmiyor