Kızlar kasıklarım çok ağrıyor diye gece gittik bakmadıklar sabah gitttim direk ultrasona aldılar acilden sonra doktoruma sonuca gidince kendisi tekrar ultrason yaptı ama makıneler eski oldugu için doğru düzgün anlayamıyorlar şimdi Ankara etlik şehire gideceğim ordada ultrasona alırlar muhtemelen sizce korkmalımıyım bişey olurmu