baharmom35 KurabiyeninAnnesi123 hayır bence değil benim de ilk 756 ikinci 2100 dü çok bi fark yok %80 de yetiyor
Youngmotherr KurabiyeninAnnesi123 2 günde %60 artış normal kavul ediliyor iki katı artmış zaten sağlıkla gelsin
baharmom35 KurabiyeninAnnesi123 ben daha görmedim çok da heyecanlıyım doktorun 27 Nisan da gel dedi 7. Hafta başında kalp atışı için yani kese için ayrı çağırmadı
_almirasmom KurabiyeninAnnesi123 benım ılkı 1092 cıkmıstı 1 gun arayla sızın gıbı verdımde 2099 cıkmıstı doktorum %60 artmıs cok ıyı demıstı ama ben artısı begenmemıstım uzulerek gıttım hemen doktora karnımdan kese gormustu bak kanama alanı yok yerı guzel demıstı cok sevınmıstım 🙏 suan 24 hafta oldu prenses🥹🩷