Babyperi Şehir hastanesinde bi doktor duydum. Çok iyi yapıyomuş. 2 isimli bi doktordu yanlış hatırlamıyosam. Ama devlet olduğu için eğer burun ile ilgili bi sağlık sorununuz varsa onu iyileştiriken burnu da düzeltiyolar eğer isterseniz. Ve fiyatı da uygundu