BetulK0 Kızlar 1 nisanda transfer olmuştum çok şükür pozitifi gördüm. Bugün kese için gittiğimde kese var ama küçük dedi. Böyle olup sorunsuz ilerleyen var mı?
BetulK0 KurabiyeninAnnesi123 tekrardan beta verdim sonuç bekliyorum. Arkadaşım ultrasona baktı kağıtta 5 haftalık kese 5.9 mm yazıyormuş