1fatma_nurr Kızlar 27 haftalık gebeyim kan değerim 9 düşmüş bu durumu yaşayan ne gibi yol izlediniz ilac vs
Fatma_kuzey Canım ben de de var kansızlık benim 8e düştü düşün ama ben de talesemi taşıyıcılığı var anemi geçen ay takipli olduğum hastaneden kan takviyesi aldım yarım gün yatışım yapıldı 2 ünite kan aldım
Zeynepgmsbs61 Fatma_kuzey merhaba bende taşıcıyım. Kaça düştü kan değerleriniz de kan takviyesi aldınız benim 8.9 şuan acaba istesem devlet hastaneleri verir mi🥹 doğumunuz nasıl geçti kansızlıktan