serra88 Kizlar, sezaryan olanlar tam 39/40 haftasini beklemiyorlar dimi? Doktor daha erken oldugu icin konusmadi ama bende merak ediyorum 😁 :) nasil duruyor hersey? Kimler gecirdiyse bilgi verebilir mi? Cok heyecanli cunkuu:)
EceSB serra88 benim 38 di hedef riskli gebelik olduğu içindir belki ama arkadaşlarımın 2 si de 38 de oldu sezaryen. Tabii bizim kız 37 de geldi o ayrı 😅. Her şey yolunda ama bir gece tedbir amaçlı küvezde kaldı o kadar. Onun dışında 3200 doğdu. Gayrt iyi çok şükür.
Cnuryasar Benim de doktorum 38+4 te alırım dedi neredeyse 39’unu tamamlamış oluyor yani. Haftaya bugün inşallah🎀
Mavi_dnz34 serra88 ilk doğumda 39+5 de ters olduğu için mecburi sezaryan oldu 2. De 38 de falan alıyorlar die biliyorum
mom_42 serra88 20 gün önce sezeryan oldum 38+3 de doğdu kızım herhangi bir ağrım sancım yoktu fakat şu an ki aklım olsa 1-2 hafta daha durmasına müsade ederdim ☺️ çünkü küçük doğdu ultrasonda boyu kilosu iyiydi fakat doğunca ultrasondakinden farklıydı boyu kilosu 😂