Elifcayyy Kızlar ben şubat ayında kürtaj oldum gelişim geriliğinden dolayı. Yeni hamile kaldım muayene olmam gerekiyor İstanbul Bağcılar’da oturuyorum burada iyi bir hastane uygun muayene ücreti olan ve kapalı çok iyi bir doktor önerisi olan varsa yazabilir misiniz acaba cuma günü gitmek istiyorum ☺️🌸 şimdidenn teşekkür ederim 🙏
Papatyapapatya Elifcayyy yanlış anlamayın doktor kadın olduktan sonra kapalı veya açık olmasında ne sorun varkı....sonuçta kadın...
Hayalimmucizem Eskiden doktorları kadın erkek diye ayırırlardı şimdi açık kapalı diye ayırıyorlar galiba. Daha neler duyacağız
Elifcayyy Hayalimmucizem 😂 yanlışlıkla o şekilde yazabileceğimi de düşünseydiniz kesişe kapalı derken bayan bir doktoru kasdetmiştim yanlış bir yazım düzelticem. Sizde bir bayansınız bende güzel bir dille uyarılabikirim 🙏😊
Elifcayyy Elifcayyy kapalı bayan diye yanlışlıkla yazdım hanımlar bende açık bir bayanım :) Erkrk değilde bayan doktoru yazıcaktım 🙏🌸