Hatice4200 Doktorum baştan beri önceden yapısı kıza benziyor dedi bügün 17+2 kıza benziyor dedi yine herhalde kızım olucak yaşayan var mı böyle bir durum merak ediyorum sadece sağlıklı olsunlarda 🙏💕