hyena Fatos_36 ben günü geçirdiğim için doğumdan sonra yaptırdım özelde doğum olduğu için ücret verdik
svncgldgn Fatos_36 özelde doktorumun yazdığı reçete ve rapor ile eczanden ücretsiz aldık acilde de ücretsiz vurdurduk
Akdogan70 Fatos_36 iki gebeligimde de yaptırdım birini devlette yaptırdım para vermedim ikinciyi özelde yaptırdım para vermedim 1 tl bile vermedim özelde
Fatos_36 Akdogan70 Ben ilk gebeligimde yaptrdm 74 saat içinde yapılması gerekti kanamam Vardı diye oda ozmn 1500 TL’ eczaneye verdik.