Kızlar ben tekrardan hamileyim tam 1 sene sonra. Düşüğümün üstüne çok üzülmüştüm hatırlayanlar olur belki. Rabbım çok şükür tekrardan nasip etti. Bugün kontrolüm vardı normalde 6+1 ama kese 5+3 e uyumlu bebis gözükmedi 2 hafta sonra tekrar gideceğim dualarınıza talibim. Sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin Rabbım. Kim istiyorsa hayırla kolaylıkla herkese nasip etsin 🤲🌸❤️