Butikbebecik veya bebegon sayfalarına hastane çıkışı yaptıran var mı memnun kaldınız mı?
beyhan3678 bu iki sayfayı da çok önerıolar daha önce postlarda çok gördum
beyhan3678 butikbebecik ten yaptırdım çok güzel geldi tavsiye ederim
Üstte kal
??????????
Limonlukekkk baya uygun olunca tereddüt ettim
Azra8Engin solma falan oldu mu yıkadıktan sonra
beyhan3678 hayır 30 derece 600 devirde yıkadım. Zaten çok giymiyorlar çabuk büyüyorlar 😊
Azra8Engin tm canım benim çok teşekkür ederim