@“Kbrbydk”#aaa öyle mi ben 33 haftalık hamileyim 3 4 gündür bende de bulantı çok artti zaten hiç geçmediği için dikkate almadım dün kontrol günümde nstde sancı çikti yatiş verdi doktor alttan muayene etmedi ultrasonda belli olurmu açilma olup olmadığı