Reina Ben de spirali çok araştırdım ve işe yaramadığına dair örneklerine de yakın çevremden tanık oldum. Doğum kontrol hapı hakkında da çok araştırdım, doktor uzman arkadaşlarımla da görüştüm ve bir yıl boyunca da düzenli kullandım, pcoslu olduğum halde bıraktığım ilk aydan hamile kaldım. Kar zarar hesabı yaptım, zaten söyledim bu benim içime böyle siniyor, herkes özgür istediği gibi korunabilir zaten hiçbir yöntem yüzde yüz değil :)