Kızlar 37+3 teyim. Doğum yaklaştı ve çoookk zorlanıyorum artık ve eşimde benimle beraber zorlandı gerçekten her kahrımı çekti 🤣birlikte karar verdik çocuk bayaaaa büyüyene kadar ikinciyi düşünmeyelim toparlanalım diye. 5 yaşa kadar en azından. Şimdi soruma geliyorum; zaten 40 gün ilişki yok, sonrasında doğum kontrol hapına başlayacağım ama ne zaman başlamalıyım? Lohusalık sürecinde mi mesela doğumdan 30 gün sonra mı başlamalıyım? Nasıl oluyor tecrübeli annelerden cevap bekliyorum. Süt korur hurafelerini kabul etmiyorum her şeyi ilk andan garantiye almam lazım 😂