Kızlar şuan tüp bebekle hamileyim günde 3 kere kullandığım estrofemi dün gece kullanıp kullanmadigimi hatırlamıyorum 😓normalde alarm kuruyorum olurda uyuya kalırsam diye ama o caldimi uyanikmiydim onu bile hatırlamıyorum tamamen balık hafızalı olmuşum ne yapmalıyım bilmiyorum unutuldugunda bebeğe sıkıntı yaratır mı