Kelebek29 Benim göğüslerimde inanılmaz ağrı vardı sanki iki ton ağırlık ile geziyordum inanılmaz ağrıyordu. Dün muane oldum 6+4 de kalp atışını duyduk 120 idi bir anda bugün sabah uyandım ve göğüs ağrısı filan yok acaba bişeymi oldu bebeğime bunudamı kaynettiö yoksa yaaaa lüften bişey diyin bana lütfen
Smyy Kelebek29 kesintisiz şekilde devam eden ağdılar değil ki bunlar, 1 gün ağrır, ertesi gün ağrımaz, öyle öyle geçer zaman. Bende ilk bebeğimi kaybettim,şuan 10+1iz, kalbini ferah tut birşey olmaz inşaallah
Ervaablaoluyor Kelebek29 hayır cnm korkma bı gun agrır bı gun gecer bende 3tane bebek kaybettım hıcbırınde belırtılerımde azalma artma olmadı sen tevekkul et ınsallah bu kez bebıslerımıze bısey olmayacak