Bende 7.5 sene sonra hamile kaldım kendiliğinden doğal yolla. Ve hiç hamile kalmadım bu sürede hic bir tedavide olmadım. çatlama aşılama tüp bebek gibi.. Bende pkos var adetlerim hep düzensizdir genellikle gec olur hep. Bu süre zarfinda bir sorun var mı diye doktorlara gidip testlerimizi yaptırdık. Ara ara yaptırdım hormon testlerini sonuçta hormonlar sürekli değişebiliyor.Olmasını etkileyecek %100 bir sorunumuz yoktu. O yüzden hic aşılama yada tüp bebek düşünmedik.
Eşime de varikosel dedi doktor hemen ameliyat dedi. Ama özeller herşeyi paraya döktükleri için araştırdık çevremizde ameliyat olup olanda vardı olmayanda vardı. Bende eşimde ameliyat olmasını istemedik. Çünkü olmaması icin bir sebep değildi. Bekledik nasibimizde varsa zamanı gelince olur dedik. Eşimde herzaman biz çocuk olsun diye evlenmedik dedi ailelerimizde hiçbir baskı birşey olmadı. Şuan 18+5 günlük hamileyim. Hiç umudunuzu kaybetmeyin. Herseyin bir vakti saati var olacak olana engelde olamayız zaten.
Çok düşünüp stres yapmamak lazım
Allah herkesin gönlünü ferah tutsun. Hayırlı evlatlar nasip etsin🤗