Herkese meraba arkadaşlar, idrar yolu enfeksiyonum sebebiyle önce önemsenmeyip doktorumun bol su iç demesiyle geçiştirilip hala enfeksiyon çıkması üzerine doktorumun ısrarla enfeksiyon bebeğe zarar verir mi diye sorularımdan bıkıp bana tek şase (monural) olan suda eritilip gece içilen ilaç vermişti. Onu içtikten belli süre sonra akıntımda azalma olsa da daha önce olmayan ve genital bölgemin dudak içinde minik sarımsı tortular oluyor sürekli yıkamak zorundayım hep tekrarlıyor. Sizde böyle bir durum oldu mu bu tür ilaç sonrası? yoksa hamilelikten dolayı mı? Doktora da soracağım ama bu hastalığı yaşayanlardan da fikir almak istiyorum açıkçası çok rahatsız ediyor beni bu durum.