cLearQueen yediğin lokmanın tam 1 saat sonrası. Önemli ünsilin kötü bir şey değil stres daha çok etkiliyor inan ki benim diyetle yürütmeye çalışıyorum insülin başlamadı. Ben oğlumu kaybettim 2,5 yaşında onun üzüntüsü ile başa çıkamıyorum bu tetikliyor bayram zamanı oğluma gittik döner ikende malesef kaza yaptık 165 küsür çıktı açlık şekerim üzüntü sıkıntı çok tetikliyor stres yapma çok ta sağlıklı doğacak bebeğin. Pozitif ol Kontrollerde haftası ile uyumlu gidiyor ise sıkıntı. Yoktur Allahın izniyle yemeklerden sonra yasak değil ise 30 dk yürüyüş yap. Oda güzel dengeliyor