Eurofins Fransa’da bulunan lab. Kan yolladım. Ocak ayı sonu 14 bin civarıydı. Çok memnun kaldım. Çoğu firmadan farkı var. %99 doğru sonuç diyor ama %1 hata payim olursa sana diyor tazminat ödeyecegim. Yani bebekte problem yok der ve çocukta problem çıkarsa size tazminat odemeyi kabul ediyor yani o kadar güveniyorlar teknolojilerine. Aynı zamanda da diyelim ki bebekte problem var anne karnından sıvı alımını ücretsiz yapıyor ekstralar ücret ödemiyorsunuz. İletişim kurmam her aklıma takılan olayda dönüş yapmalarıda bana kendimi.cok iyi hissettirdi. Detaylı ultrason için gittiğim doktorda bu firmaya yaptırdığımı görünce en iyi firmadan birine yaptırmışsın için rahat olsun dedi. O yüzden firmayi herkese tavsiye ediyorum.