Doğumun üzerinden 3 hafta geçmişti ve kabız oldum yaparken biraz zorladım o gün baya ağrı oldu ve üzerinden 3 gün geçti 3 gündür orası lavaboya oturduğumda kanıyor ve ağrıyo bugün daha çok ağrım var ve daha çok kanadı lavaboya gittiğimde dikiş açılmış olabilir mi