Anneolmak38 Kızlar, Uzun zamandır çocuk istiyoruz ama birtürülü olmuyor hastaneye gittik bi sıkıntımız yok.. Benim belim biraz sıkıntılı otururken yada ani hareketlerde sürekli kütürdeyen bi ses çıkıyor ve belim yürürken ara ara iğneleniyor. Yakın zamanda belim için hastaneye gideceğim. Sizce cocuk tutmamasının belimle alakası varmıdır ? Bide ben geçen ay kimyasal gebelik yasadım kimyasal gebelikten daha sonra 2 3 ay içinde hamile olunuyormus çoğu kişi öyle diyor doğrumu ? Bilgi verirseniz belimle ve bu kimyasal gebelkle ilgili çok seviniriiimmm
Kaderyunus Anneolmak38 geçmiş olsun belinizle ilgili bilgim yok maalesef ama ben kimyasal gebelikten sonra 1 kere adet oldum sonra hamile kaldım çevremde böyle olan çok kişi var darısı size inşAllah 🤗
Anneolmak38 Kaderyunus İnşallah Aminnnn Aminnn çok dua ediyorum artık zoruma gidiyor benden sonra evlenen kim varsa bakıyorum 3 4 aylık evliler hamile olduklarını duyuyorum. Vardır bi bildiği Rabbimin hayırlı zamanı bekliyoruz