Neden olumsuz düşündünüz ki her kişide gebelik belirtileri farklı olabilir . Benimde kasık ağrısı ve göğüslerim çok şiş be hassas hale gelmişti ben adet olacağım diye bekliyorken gebe olduğumu öğrendim . Bence içinizi ferah tutun . Eğer pazartesiye kadar bekleyemem derseniz kadın doğum acilde muayene olun derim