Yasdervse Kızlar çok üzgünüm çok korkuyorum gebelık kesesi görünmedi doktor üstten baktı göremedı kan verdım çok üzgünüm gec kese gören varmıydı yada korkuyorm dış gebelık olabılırmı
Melisaaltnblk Yasdervse benimde 5. Haftada üstten görünmedi alttan muayene ettiğinde ufacık birşey vardı ama emin değildi 7. Hafta gittiğimde kalp atışı ve keseyi net gördüm
-ilknur-12 5 haftalık kese zaten şuan görünmez , beta düzenli yükseliyor mu ? 3000-3500 olduğunda kese görünmesi lazım. Alttan baktı mı ? Bu durumlarda alttan bakılabilir. Ama erken daha belki geç döllenmedir .
Yasdervse -ilknur-12 alttan muayene etmedi cnm üstten baktı göremedi direk beta istedi şuan betayı beklıyorum düzenli artışı bugunden sonra görecegm inşallah ama içim rahatladı çok saol dış gebelık korkuyrm
Mnelkk Bayramdan önce gitmiştim bende senin haftalarında keseyi görememiştik. Dün tekrar gittim şuan 6+3 kese göründü. Doktorum geç döllenme dedi içini ferah tut canım
Yasdervse Mnelkk Allah razı olsun cnmm çok saol sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah inşallah benimde görünür öyle korktum ki
Mrsygmr Yasdervse Alttan baksa mutlaka görürdü bence üzülmeyin geçen hafta vajinal ultrasonla kesede kalp atışıda duyuldu görüldü
-ilknur-12 Yasdervse Yasdervse 1 hafta daha bekle canım . 3000-3500 arası kese görünür şuan görünmez yeni oluşuyor daha . Allahın izniyle korkma inşallah sağlıkla da kucağına alırsın 🙏🏻
Yasdervse -ilknur-12 inşallah 🙏 canmmm rabbımden saglıkla bir evlat istedim hayırlısıyla 1 hafta sonra kese ve kalp atısını görürüz
Yasdervse Melisaaltnblk saglıkla kucağınıza alın inşallah çok teşekkür ederim degerlı yanıtınız için o kese görnmediğnde beta değerinizi hatrlıyormusunuz
Yasdervse Melisaaltnblk doktor yarn gelmemı alttan muayene edecegını söyledi inşallah kesemizi bebegımızı götürürüz çok sağol cnmm