Kaderrdiler 32 haftalik hamileyim gece bel ağzımdan uyuyamadım sabah hastaneye geldim ve doktor nst sonucunda doğum sancıların gelmiş dedi şok oldum bebek küçük olduğu için ilaçlarla durduruyorlar doğumu ama içeride sabırsızlanan bir beyefendi var 💙🥹
semra2598 Kaderrdiler Rabbim yardımcınız olsun bende 30. Haftadayim rutin kontrolume gittim nst zamanı gelmiş dedi doktor nst istedi saat geç olduğu için acilde yaptırdım sancım çıktı. Alttan muayene olacaksin rahim ağzı açılmış mi ona bakacaz ve yatış verilecek dedi korktum hazır değilim dedim o zaman imza atar çıkarsın dedi imza attım çıktım. Yarın tekrardan kendi doktoruma gidecegim.
Cankuss35 Kaderrdiler sancı gelmiş ama sen hissetmiyorsun demi ? Ondan çok korkuyorum bende gireceğim 6 mayısta nstye 😨
Kaderrdiler semra2598 bence hiç ihmal etme beni de alttan muayene etti bebek kanala girmiş mi diye ama tavsiye etmiyorum elini tamamen içine koyuyo buda açılmaya neden olabilir dikkatli ol
semra2598 Kaderrdiler yaptı muayene açılma yoktu ama sancı çıktı nst de 2 gece yattım hastanede bugün taburcu oldum. Dua edin bana bebeğim erken gelmesin🥺🥺