Merhaba ben kendimden örnek vererek öneride bulunacağım size , ilk adet olduğumdan beri ağır pcosum vardı ilaçsız hiç adet olmadım hayatım boyunca , ve evlendiğim 3 seneyi geçmişti ve hiç gebelik yaşamadım son bir senedir 20 kg kadar verdim ve rahim filmi çekindim , rahim filmi çekindikten 35 gün sonra hamile kaldım ve yine adet olmadan , o sırada ketojenik diyet uygulayordum insülin direncimi düşürüp yumurtlamayı sağladığını söyledi doktorlar ve şuan 20. Haftalık hamileyim inşallah sağlıklı devam eder de kucağımıza alırız , sizinde rahim filmi çektirmenizi öneririm ağrılı acılı bişey değil kesinlikle.