Kızlar 30+4 gebeyim. Dün akşamdan beri kasıklarımda basınç hissi var ve sabah uyandığımda sanki aşağıdan birşeyle vurmuşlar ezilmiş gibi ağrım var. Dönmek oturmak kalkmak acı veriyor. Bayramdan beri kusmalar da geri döndü normal mi? Napsam rahatlatır?