aogoya Bu betayla kese görünür mü ilk gittiğimde bayramdan önce 1500 dü kese yoktu daha şuan görülürmü
KurabiyeninAnnesi123 aogoya bende bugün 2. Betami öğrenicem inşAllah benimki de binlere çıkmiştr 940 la öğrenmiştm ilk kızımda 9 gün gecikmeyle 11000 lerde öğrenmiştm inşAllah gittiğinde kalp atışını da hemen duyarsin canimm🤲❤🥰❣
aogoya mombarbie_ ay inşallah çok heycanlıyım 🥹 bundan önce düşüğüm vardı o yüzden çok tedirginim inşallah bidaha rabbim yaşatmaz
aogoya mombarbie_ kalp atışı başlamışmıdır kese varmı kanama alanı varmı yani insan okdr çok korku içinde oluyorki böyle bir durumda
Bebekveben Benimde 13016 çıktı 5 gün önce cumartesi doktora gideceğim 5+6 gözüküyor şuan senin kaç canim
aogoya Bebekveben normalde 6+1 olmalı ama geriden geliyor dedi 5+4 müş şuan ilk oğlumda öyleydi keseyi gördük bebek oluşumu başlamış ama kalp atışı içim erken dedi 20 gün sonra gel dedi