Kızlar 35+4’deyiz, birkaç gündür sancım oluyordu düzensiz, yani hem araları değişken hem süreleri değişkendi, bu gecede yine sancılarım vardı, takip ettim ama düzenli değildi, sadece hepsi en az 40-45 saniye sürdü, bazıları belki daha uzun, belime bi ağrı giriyor sonra çok afedersiniz sanki büyük tuvalete sıkışıyor gibi oluyorum ve sanki biri alttan ağırlık bağlamış gibi hissediyorum, vajinal ağrım da var, bebek de geceden beri daha az hareket ediyor sanki, birkaç gün önce de her zamanki akıntımdan miktar ve yapı olarak farklı bir şey gelmişti, kahverengi ya da pembemsi değildi ama doktor nişan olma ihtimali olabilir demişti, o zaman acile gittim nst de sancım düşük çıkmıştı, açılmam da yoktu, şimdi korkuyorum, kendi doktoruma gideceğim bugün, normalde ayın 24ünde randevum vardı ama erken gideceğim, nolur dua edin. Yani evet bi yanım evladıma kavuşmak istiyor, sabırsızlanıyorum ama diğer yandan daha erken ve sağlığı için de endişe ediyorum 😔