Hazal_98 50 gün müüüü 🫣 dedim görünce hahaha. Bir yandan heyecan bir yandan korku. Yavaş yavaş yükleniyor bedenime 😄😄. Sizde durumlar nedir kızlarrr
btytgy Hazal_98 aynıyız :) uygulamaya göre son 48 diyor ama uygulama 40 hafta hesaplıyor doktorum bana 38 de doğum olur dedi 😬😂 ah zaman çok hızlı, benim için son demlerrr🌸
Boncukk123 Hazal_98 30 gün kaldı bir iki haftadır zor geçiyor en ağrılarımı hissettiğim ay diyebilirim
Hazal_98 yeschef-13 Sürekli geri sayım yaptığım zamanlarda benim içinde yavaş geçiyordu 😄. Bazen buraya girmeyi unutuyorum birden girip bakınca aaaa az kalmış diyorum
Hazal_98 btytgy Allah sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin. En güzel bekleyişler. Zor geçiyor ama değer ya 🤗🤗
Yavru-kus Betulluzunkaya benim son 54 ama benimkiler 37 de geliyor genelde 45 gün felan kaldı sanırım 32 +2 oldum ama dün nst de sancım çoktı doktor dikkat et çok iş yapma ayakta durma ağrın sızın olursa hemen gel dedi inşallah vaktinde gelir 🥺
Yavru-kus Birde kızlar nst de sancım çıktı ya bende gaz sancısı da çok oluyor acaba o çıkan gaz sancısı olabilir mi
Hazal_98 Yavru-kus ben nstye ilk 24. Hafta girmiştim. Gaz sancısı ile gittim ama doktor her ihtimale karşı baktı. Sancım çıkmadı
tubaysima Uygulama 64 diyor ama şu günlerde benim için hiç geçmiyor ya çok yavaş geçiyor zaman 🥺iki haftaya doktor randevumuz var ona bile çok sabırsızlanıyorum 🫠hayırla sağlıkla güzellikle kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı 🫶🏻