sukran0046 İlk hamileliğimde sezaryen ile doğum yaptım, şimdi ikinci hamileliğim ve pazartesi günü sezaryen doğumum var. Spiral anestezi tercih etmiştim, bebeğimi ilk ben göreyim, dokunayım diye, ama maalesef tansiyonunu kontrol altına alamayınca sakinleştirici ile uyutmuşlardı beni. Siz sakin kalmaya çalışın☺️ korkulacak hiçbir şey yok merak etmeyin. Bebeğim 5. dakikada çıkmıştı bu arada, benim çıkmam bir saat civarı sürmüştü.