Eminesahin1 gözün aydın canım benim ☺️☺️artacak sütünde hiç stres yapma üzülme bol bol su iç dereotu ,kıvırcık , kuru dut , kuru incir. Tüket zaten iki bir iki gün her sagışta 1 çay kaşığı kadar gelecek bebeklerin midesi o kadar 3. Günden sonra yavaş yavaş büyüyor vücutta ona göre süt üretiyor bebeklerin Allahın izniyle bir kaç güne senin yanında lar hiç üzme canını ve bol bol dinlen 😄kolay mı iki bebiş le uğraşmak uyu bolcana uyku sütün en büyük çoğalma sebebi ben stresli olduğum zaman oğlumda göğsüm 2 katı na bile çıksa sütüm akmazdı Uyurdum biraz olul oluk gelirdi. Bol bol uyu beslen bebişlerine hazırlan o kadar güzel bakılıyor ki onlar hemşire ablaları o kadar merhametli ler ki ben. Malesef yoğunbakımda uzunca süre kalmak zorunda kaldım belki denk gelmişsindir önceki mesajlarıma. Orada 55 günlük bir bebek vardı o bebeğe nasıl merhamet ile bakarlardı aralarında konuşuyorlardı ben tek odada olduğum için duyardım baaaak benim bebişeme. Mis gibi olmuş dimi Banyo yaptırdım. Besledim de bugün annesi gelecek mis gibi görsün sevinsin. Diyordu Allahım bu kadar mı güzel kalpli olur sun dedim hemşireye içimden. O yüzden hiç korkmadan hiç üzülmeden dinlen. zaten sen de gidip göreceksin Hep 😊