Nskan Merhaba hareketlerini hissetmeye başlayalı 1 hafta oldu. Sakinleyip oturduğumda yattığımda hissediyordum dünden beri hissetmedim bir sorun var mıdır
isil-ay Nskan bende 22+5 deyım grip atlattım o ara 3-4 gun hıssetmedım gıbı sonra dınlenınce uzanınca vs bıraz bıraz kendıne geldı bu haftalar duzensız oluyormus zaten herkes oyle dıyor
sanem678 Nskan bende 20 haftalığım aynı dediğin gibi benimde 2 gündür hareketlerini hissetmiyorum neden acaba bende merak ediyorum
Babymom07 Nskan hayır 20. Haftamda her gün hissetmedim bende şu an 22. Haftamdayım her gün hissediyorum hatta otururken yürürken vs de hissediyorum doktorlar 24. Haftadan sonra her gün hissedilmesi gerektiğini söylüyor
Hulo2105 Nskan bazen çok sessiz oluyor aynısını yaşadım 19-20 de baya azaldı 22 ye giricem şimdi kıpır kıpır sabahları falan durmuyor. Normal yani canım bende korkmuştum ama boşunaymış🌞
Gizem9688 Bu haftalarda 1 gun hissedip 3 gun hissetmemek normal. Dinlenirseniz yine hareketlenecektir. Ben de 20 haftadayim henuz hic hissetmiyorum galiba.
Nskan OzgeeeeTml bebek hareketini baya fark ediyorsunuz ben de erken haftalarda gaz mı anlayamıyordum geçen hafta peş peşe tekmeleri hissettim 😅
OzgeeeeTml Nskan artık kendisini çok net belli ediyor ,dışarıdan görebiliyorum 🥹 hatta bazen karşılık bile veriyor ,daha 22 haftalık🥰
Nskan sanem678 Normal bir durum ara ara hissedememe olabilir ama yarın da takip et Hareket az olursa yarın olur cuma olur kontrol edelim doktorum bu şekilde yazdı
Nskan Babymom07 teşekkür ederim yazdıklarınızla içim rahatlasa da beklemeden yarın gitmeye karar verdim yoksa kafamda kurmaya başlıyorum 😅
Zeytin17 Hanımlar bende hala hissetmedim hareket bana gaz hareketi gibi geliyor . Birde bugün hiç hamile gibi hissetmiyorum mesela kendimi normalde kasık ağrısı fln olur hiçbirşey olmayınca tedirgin oluyorum sizde de bu durumlar var mı ?